Végre itt van az utolsó edzésterv! Ha ezt megcsinálod, már nyugodt szívvel továbbállhatsz egy komolyabb edzéstervre, edzésmódra. Hajrá!

A bemelegítés és a nyújtás része ugyanaz, ha akartok változtathattok rajta, de nem kötelező. Jöjjön a lényege az edzésnek.

Láb

  • 30 szökdelés páros lábbal
  • állj háttal egy alacsony puffnak vagy ágynak, az elsó lábszáradat tedd rá és csinálj 30 térdhajlítást (ne vidd túlzásba), majd ismételd meg a másik lábbal is
  • végy két ásványvizes üveget két kezedbe és végezz 30 térdhajlítást. Figyelj, hogy a térdeid ne menjenek előrébb a lábfejednél
  • állj féllábon, a másik lábadat emeld meg 45 fokba majd lassan ereszd le 30-szor, majd ismételd meg másik lábbal is

Has

  • 20 hasprés (bevállalósoknak a láb felfelé nyújtva legyen)
  • feküdj a hátadra, egyenesen emeld meg a lábaidat, majd lassan ereszd lejjebb (ne tedd le) és emeld vissza. Ezt 20-szor ismételd meg
  • feküdj a hátadra, emeld meg a lábaidat (nem kell szögegyenesnek lennie), és emeld meg a csípődet 20-szor
  • állj fekvőtámaszba, és maradj így 20 másodpercig
  • állj fel, és csinálj 40 oldalra hajlítást

Fenék

  • állj négykézkláb, emeld a behajlított (ha elég vagánynak érzed magad akkor nyújtott) lábad oldalra 30-szor, majd ismételd meg a másik oldalra is
  • maradj négykézláb, és most hátrafele emeld a lábad hajlítva (vagy nyújtva) 30-szor, majd a másik lábbal még egyszer
  • feküdj a hasadon, és emelgesd váltva a lábaidat (egyenesen) 30-szor
  • állj fel, lépj előre az egyik lábaddal, és hajlítsd be a térdeidet 30-szor, majd ismételd meg a másik lábbal is
  • állj terpeszben, hajlítsd be a lábaid, és maradj így egy percig

Nem is olyan nehéz ugye? Ne adjátok fel! Csodásan fogtok kinézni a nyára! Sok sikert!

Puszi, Rimokka

Go to top