Igen, tudom kimaradt pár hét, sajnálom. Elfelejtettem, más dolgom volta vagy egyszerűen lusta voltam és halasztgattam. A lényeg az, hogy mostmár itt van, és folytathatjátok az edzést gőzerővel!

A bemelegítés és a nyújtás része ugyanaz, ha akartok változtathattok rajta, de nem kötelező. Jöjjön a lényege az edzésnek.

Láb

  • 30 páros lábon szökdelés
  • állj háttal egy alacsony puffnak vagy ágynak, az elsó lábszáradat tedd rá és csinálj 30 térdhajlítást (ne vidd túlzásba), majd ismételd meg a másik lábbal is
  • feküdj a hátadra, emeld meg a lábaidat 90 fokos szögbe és felváltva  hajlítsd be a térdeidet 30-szor
  • maradj a hátadon, vagyd a lábaidat felemelve és nyisd szét őket terpeszbe majd zárd be, ezt 30-szor ismételd

Has

  • 20 hasprés
  • feküdj a hátadra, emeld meg a lábaidat a mellkasodig és fordítsd oldalra úgy, hogy a vállaid a földön maradjanak, ebből 20-at csinálj
  • maradj fekve, halítsd be a lábaidat és tedd le oldalra úgy, hogy a vállaid a földön maradjanak, nyújtsd ki a kezeidet a combod felett, így csinálj 20 felülést, majd a másik oldalra ismételd meg
  • feküdj az oldaladra és a felső lábad 30-szor, majd ismételd meg a másik oldalra is
  • állj fel és csinálj 40 oldalra hajlítást

Fenék

  • állj négykézkáb, emeld a behajlított  (ha elég vgánynak érzed magad akkor nyújtott) lábad oldalra 30-szor, majd ismételd meg a másik oldalra is
  • maradj négykézláb és most hátrafele emeld a lábad hajlítva (vagy nyújtva) 30-szor, majd a másik lábbal mégegyszer
  • feküdj a hasadra és emegesd a lábaid felváltva, egyenesen 60-szor

Hát, ennyi lett volna. Remélem még bírjátok, és nem adtátok fel csak mert ellustultam. smiley-smile Írjátok meg, hogy hogy tetszik kommentben, e-mailben vagy facebookon! Sok sikert!

Puszi, Rimokka

  • Nincsenek hozzászólások

Szóljon hozzá!

Hozzászólás beküldése vendégként

0 / 600 Karakter korlátozás
A szöveg legyen 10-600 karakter között
Go to top